piątek, 4 maja 2012

Pierwsze wyróżnienie dla mojego bloga!

Jest mi ogromnie miło i czuję się zaszczycona! Mój blog otrzymał wyróżnienie  
"za kreatywność,pomysłowość,niepowtarzalne pomysły i za...inspirowanie innych blogowiczek ku lepszemu".



Podziękowania dla ewoz ! :) 

Zgodnie z zasadami mam zaszczyt wyróżnić (tylko!!) 10 blogów :
 1.Uwielbiam, zazdroszczę, podpatruję BluReco
2. Skarbnica pomysłów hand made by maggii 
3. Szycie bez tajemnic Jak uszyć 
4. Elegancja, precyzja, artystyczna dusza Klimaty moje
5.Inspiracja Ollart 
6. Świat papierowej wikliny Pleciaq 
7. Jak zrobić coś z niczego czyli Domowy recykling 
8. Ciekawe pomysły i inspiracje jot-kaa
9. Z przyjemnością zaglądam hobbygosi 
10. To co mnie kręci czyli alicja hand made

5 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie :) Jest ono dla mnie bezcenne i sprawia, że mam ochotę zaszyć się w mojej malutkiej pracowni i tworzyć dalej :):) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie ale nie mogę go przyjąć pomimo, ze wiele dla mnie znaczy. Wyjaśnienie na moim blogu. Jeszcze raz serdecznie dziękuje i pozdrawiam:)
    ollart

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie jest mi bardzo miło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To bardzo miłe, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania moich postów :)