sobota, 5 listopada 2011

Mój zestaw łazienkowy

Dziś przedstawiam Wam mój zestaw koszy łazienkowych. W jego skład wchodzą: duży kosz na bieliznę - który jeszcze czeka na pokrywę, kosz na śmieci i dwa mniejsze koszyczki na rożne bibeloty. Oczywiście wszystkie wykonane z papieru.
Okazało się iż papierowa wiklina sprawdza się świetnie również i w dość wilgotnych warunkach. Moje kosze już od kilku dobrych miesięcy znajdują się w łazience i nic a nic się z nimi nie dzieje! :)



Ponieważ moja łazienka łączy w sobie kolory: ciemny brąz -właściwie to wenge, kremowy oraz malinowy, te koszyczki idealnie się dopasowały do wnętrza.

17 komentarzy:

  1. wow, piękny zestaw- jola2243

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje koszyczki:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są, sama takie planuję w swojej łazience :)
    Dodają ciepła wnętrzu :)

    Zapraszam też do siebie na LOSOWANIE słodkiej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zrobione i wykończone ! Super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koszyki bardzo mi się podobają :) znam już kolejną miłośniczkę papierowej wikliny :) na pewno będę tu zaglądać :) pozdrawiam GOSIA http://hobbygosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetny :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to mozliwe zeby tak rowniutko byly plecione.Podziwiamm i podrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. podziwiam profesjonalizm i cierpliwość bardzo ładnie i równo wyplecione!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za odwiedziny :)

    Twoje kosze też są bardzo precyzyjne - ogromnie mi się to podoba! Ten zestaw jest piękny i wyobrażam sobie, że musi się bardzo atrakcyjnie prezentować w łazience, chociaż osobiście wolę te 'niekolorowane'. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podobają, myślę o takim zestawie ale dopiero po przeprowadzce :) jeśli można wiedziec... możesz podac wymiary kosza na bieliznę?
    pozdrawiam :)
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!Tak równiutko wyplecione i pięknie wykończone. Podziwiam i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw :) perfekcyjne wykonanie :)bardzo mi się podoba :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczopląs mam! Niesamowite!!!! Jak to zrobiłaś?? Czy ten kosz na bieliznę jest usztywniony drutami? Daje radę wytrzymać ciężar bielizny? Coś niezwykłego, i ile czasu zajęło wyplecenie takie cuda? Pozdrawiam serdecznie, Dorota
    Kurka no nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam cieplutko :) dziękuję za miłe słowa:) kosz na bieliznę nie jest usztywniany drutami - w zasadzie żadnych koszyków nie usztywniam w ten sposób. Cały zestaw sprawuje się do dzisiejszego dnia w mojej łazience bez zarzutu:) oczywiście kosz na bieliznę był najbardziej czasochłonny, ale ciężko powiedzieć ile poświęciłam mu czasu, gdyż wyplatałam go "na raty". pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania moich postów :)