poniedziałek, 19 marca 2012

Podkładki pod talerze, oczywiście z papieru :)

Pamiętacie podkładki pod kubki które prezentowałam w tym poście? Wyglądają one tak






Bardzo dobrze się sprawują i spełniają swoja funkcję :) dlatego też postanowiłam iść krok dalej i tą sama metodą zrobiłam taki podkładki pod talerze :)

tutaj jeszcze przed lakierowaniem:






ich średnica to około 25 cm :) Na razie są tylko 4, mozolnie się je robi ale efekt jest fajny :)


Nie mogłam również nie docenić pięknie kwitnącego grudnika, któremu ciągle się coś myli i kwitnie bez wytchnienia non stop :)


4 komentarze:

  1. wow, niezły pomysł. przyznam się, że też o takich myślę :) pozdrawiam cieplutko
    http://domowerobotki.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pdokaładki po serwowaniu w necie wśród biżuteriu haftów i sutaszu nareszcie coś z mojej działki papierowej wikliny.
    Super sprawa te podkładki ślimaki tylko wydają się proste w pracy. Z doświadczenia wiem że bardzo długo się je skręca.
    Fajnie ci wyszły.
    Www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne, na stole prezentują się super, dziękuje za miły komentarz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :-) pieknie wyszly Ci te podkladki :-) ja wlasnie jestem w trakcie robienia,troszke innym sposobem,narazie zrobilam serwetnik,podkladke pod talerz narazie jedna (fotki na moim blogu) a teraz wlasnie robie podkladki pod kubki,wlasnie sie susza :-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania moich postów :)