środa, 22 lutego 2012

Głowa pełna pomysłów! (DIY)

Kiedyś wpadłam na pomysł ozdobienia sobie sweterka, który wydawał mi się troszkę nudny. Więc ze starej bluzki powycinałam niedużej wielkości koła i przyszyłam je wzdłuż linii dekoltu. A wygląda to tak


A skoro powiedziało się A trzeba powiedzieć też B :) Więc tym razem zaplanowałam zrobienie ozdoby-naszyjnika, wykorzystując tą sama techniką.
Bardzo podobają mi się duże i ciężkie naszyjniki, dlatego też postanowiłam, że moja ozdoba będzie pokaźnych rozmiarów.


Poniższe zdjęcia prezentują dopiero początki prac (niestety zdjęcia są słabej jakości, gdyż robiłam je wieczorem, przy złym oświetleniu).



Z kawałka czarnego materiału wycięłam sobie kształt mojego naszyjnika. Następnie przeszłam do żmudnego etapu prac - czyli wycinania okrągłych kawałków materiału. zdecydowałam się na połączenie koloru zielonego i żółtego. Kolejny etap to przyszywanie skrawków dosyć ściśle :) Całość prac posuwa się naprzód dość powoli, ale mam nadzieje iż efekt końcowy będzie zadowalający :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów :)