sobota, 17 marca 2012

Drugie życie .. chlebaka :) (DIY)

Niedawno przypomniałam sobie o starym, drewnianym chlebaku chowającym się gdzieś w spiżarni. Pamięta on jeszcze czasy budowy domu, dlatego jego stan nie nadawał się do postawienia go gdzieś na widoku. Ale pomyślałam, że przecież mogę go przemalować i troszeczkę odświeżyć.

Nie mam doświadczenia w odnawianiu drewnianych mebli, ale stwierdziłam że przecież niczym nie ryzykuję.
No i zabrałam się do pracy, najpierw wilgotną szmatką oczyściłam całą powierzchnie, następnie delikatnie potraktowałam ją papierem ściernym i zabrałam się do malowania.
Nie zależało mi na tym aby chlebak był idealnie biały, dlatego farbę nakładałam "niedbale" tak aby miejscami były prześwity drewnianej powierzchni.

Nie wyszło mi to tak idealnie jak chciałam, ale przynajmniej teraz mogę śmiało postawić mój chlebak na blacie.
A co Wy o nim myślicie?

mój chlebak przed metamorfozą:


i po:


wykorzystałam go również jako półeczkę na różne bibeloty:)


Jak tak na niego patrzę, to okropnie żałuję że nie nie nauczyłam się jeszcze sztuki decoupage'u! ślicznie by wyglądał ozdobiony jakimś różanym lub oliwnym motywem! :)

1 komentarz:

Zapraszam do komentowania moich postów :)