środa, 13 lutego 2013

Uchwyt do pokrywki (DIY)

Na specjalną prośbę :) przedstawiam sposób w jaki wykonuję swoje uchwyty do pokrywek. Mam nadzieję, że ten tutorial będzie w miarę czytelny (jeżeli nie, dodatkowo służę pomocą:)).

Zaczynamy:

Mając gotową już, wyplecioną pokrywkę, do zrobienia uchwytu potrzebuję jedną dodatkową rurkę. Będę ją przeplatać przez dwie rurki (w wyplecionej już pokrywce) zaznaczone strzałkami na zdjęciu.


A więc do dzieła - rurkę przeplatam tak, aby nadać jej kształt półkoła - czyli późniejszego ucha. Jeden koniec powinien być przewleczony tak aby był dłuższy a drugi krótszy. Mam nadzieję, że zdjęcia dobrze to zobrazują.


Ten krótszy koniec zawijam, ewentualnie można go od razu przykleić w sposób pokazany na zdjęciu.


Następnie dłuższym końcem rurki zaczynam oplatać wokół utworzonego wcześniej półokręgu.


I tak do do drugiego końca uchwytu. Czasem trzeba dołożyć drugą rurkę - wszystko zależy od tego jaki duży uchwyt się robi.


Zostało jeszcze przyklejenie końca rurki i uchwyt gotowy! Dzięki oplataniu jednej rurki drugą jest on stosunkowo sztywny :)

Sposób ten wymyśliłam sobie sama i dla mnie sprawdza się całkiem dobrze. Może znacie jakieś łatwiejsze sposoby?:)

3 komentarze:

  1. Super, nigdy nie wiadomo co się przyda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo podobnie robiłam uchwyt w pokrywce i potwierdzam - jest bardzo stabilny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny kursik i na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania moich postów :)