wtorek, 27 września 2011

Żółtodziub

Witam wszystkich na blogu!!
Przede wszystkim, od razu informuję iż jest to mój pierwszy blog. Na pewno popełnię tu masę błędów i niedociągnięć za co z góry przepraszam i proszę o wyrozumiałość :) Nie posiadam również super wypasionego aparatu fotograficznego - w związku z czym zdjęcia mogą pozostawiać wiele do życzenia i z całą pewnością nie jestem duszą artystyczną - chociaż staram się aby mój dom był ciepły i przytulny.
A teraz o czym i przy czym ja tu zamierzam popełniać te błędy ....
hymm... na pewno nie będzie to kolejny blog o modzie...chociaż jak każda kobieta staram się być w miarę możliwości na bieżąco, zamierzam za to na pewno i zdecydowanie przedstawiać Wam moje zainteresowania i pasje, którymi są w dużej mierze: gotowanie, kwiaty domowe i ogrodowe, nie bójmy się do tego przyznać - zakupy oraz od niedawna, różne dziwne przedmioty które staram się tworzyć w zaciszu domowym.
A więc zapraszam ... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów :)