wtorek, 27 września 2011

Kosze, koszyki i koszyczki

Z dumą przedstawiam Wam moje własnoręcznie wykonane koszyki :)


Te dwa koszyczki przeznaczyłam na różne tasiemki, wstążki i koronki - przynajmniej ten element moich krawieckich poczynań udało mi się okiełznać :)

Od dłuższego czasu uczę się je wyplatać i choć wszystkie są zrobione z gazet - nie jest to sztuka tak łatwa jakby się mogło wydawać. 
Sporo czasu zajęło mi wypracowanie swojej metody wyplatania. W internecie można znaleźć jedynie podstawowe wskazówki, natomiast głębsze tajniki każdy zatrzymuje dla siebie.
Bardzo spodobała mi się też sama idea - tworzenia czegoś właściwie z niczego, a już na pewno bardzo niskim kosztem.
Uprzedzam jednak, iż jest to zajęcie baaardzo wciągające ale też i czasochłonne. 
 
Dużo frajdy sprawia również przyozdabianie koszyczków 

W kolejnych postach będę przedstawiać moje następne dzieła :) Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów :)