poniedziałek, 10 października 2011

Poduszkowe szaleństwooooo (DIY)

Po prostu uwielbiam poduszki!!
Ozdobne piękności na kanapie nadają pomieszczeniu charakteru. Kanapa staje się przytulna i zachęca do odpoczynku.
Ostatnia kupiłam po dwie poszewki z różnych materiałów, ale w pokrewnych kolorach. Idealnie pasują do czekoladowej narzuty na kanapie. Dodatkowo zaryzykowałam i spróbowałam uszyć poduszkę - wałek. Projekt w jednej chwili powstał w mojej głowie i wiele nie czekając spróbowałam go zrealizować.
Poniżej przedstawiłam go w formie graficznej :) (mam nadzieję iż jest zrozumiały).


Poduszka - wałek powstała ze starej poszewki i prostokątnej poduszki. Poszewka po uszyciu jest prostokątna, to co nadaje jej okrągły - walcowaty kształt to zwinięta w wałek poduszka i tasiemki ściągnięte po bokach. A oto efekt:






Materiał poduszki - wałka, dobrałam pod kątem faktury materiału, natomiast kolor jest całkiem inny niż pozostałe poduszki. Całość bardzo fajnie komponuje się na czekoladowej kanapie (przy okazji dołaćze jeszcze zdjęcia).


Myślę iż w bardzo łatwy sposób, nie posiadając szczególnego talentu do szycia (mam tu na myśli m.in. siebie :)), można stworzyć oryginalną ozdobę swojej kanapy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów :)