piątek, 10 lutego 2012

Ramki i rameczki (DIY)

Ja wiem, że w sklepach można z łatwością kupić przepiękne rzeczy i ozdoby do naszego domu. Zwłaszcza teraz - w okresie ostatnich dni wyprzedaży ciężko wbić gdziekolwiek palec. Jednak ja odwiedzam takie sklepy, głównie po to, aby czerpać inspiracje.
Uwielbiam sama ozdabiać wnętrze mojego domu. I chociaż takie rzeczy - wykonane samodzielnie - nie są często tak piękne jak te ze sklepu, przepełnia mnie duma, ze to ja sama, własnoręcznie je zrobiłam a często nawet i wymyśliłam!

I tak na przykład dekoracje świąteczne na ścianach - bombki "złapane" w białe ramki. (ramki plastikowe, złote - kupione w sklepie "Wszystko po 4zł" - pomalowane białą emulsją)



Lub tkanina z ciekawym wzorem uwieczniona w obrazie (ramki na dyplomy, koszt 4 i 8 zł, materiał SH)


Lub też pomysł który prezentowałam już wcześniej, w poście  Pomysł na...

Takie samodzielnie zrobione przedmioty, najczęściej wiążą się z niskim kosztem wytworzenia :), natomiast, to uczucie gdy zawisną już na ścianie - bezcenne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów :)