piątek, 10 lutego 2012

Kokarda :) (DIY)

Dostałam od mamy świetną spódniczkę z baardzo elastycznego materiału, ciut wyższy stan - generalnie szyta jak na mnie :)  Kolor mocno rzucający się w oczy, idealnie prezentujący się z czarnym golfem i czarnymi kryjącymi rajstopami.
Niestety, po bliższych oględzinach okazało się, iż posiada ona malutki defekt w postaci dwóch ciemniejszych plamek. Niby nie rzucają się bardzo w oczy, ale postanowiłam jakoś je zakryć.

A oto efekt, godzina pracy - pomysł, wykrój i szycie - i ta daaam :


Materiał z którego uszyłam kokardę, dobrałam tak, aby troszeczkę stonować kolor spódnicy. Przyszyłam ja w taki sposób, aby górne "uszy" kokardy tworzyły kieszenie :) Uwielbiam kieszenie !!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów :)