poniedziałek, 28 listopada 2011

Przemiana cz. III (DIY)

Pamiętacie moje odmienione pufy? prezentowałam ich metamorfozę w poście Przemiana cz. II. A wiec postanowiłam jakoś je jeszcze urozmaicić i bardziej dopasować do czekoladowej kanapy. Wymyśliłam, że ciekawie mogą się prezentować z jakimś dodatkiem - na przykład poduszką. I tak się też stało - każda pufa otrzymała swoją własna poduszkę - wałek :) Kolorystycznie nawiązujące też do kanapy.



Instrukcję z opisem uszycia takiego wałeczka u mieściłam w poście Poduszkowe szalenstwooooo , jest to naprawdę łatwe :)


Dodatkowo przyozdobiłam moje pufy takimi oto frędzelkami. Myślę że efekt końcowy jest całkiem zadowalający (pozostała mi jeszcze wymiana mało eleganckich czarnych kółek na jakich stoją pufy, ale drewniane nóżki się już suszą!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów :)